Szkoła Podstawowa nr 10 w Dębicy

Wycieczka w Bieszczady

W dniach 2-3 czerwca klasa 6 pojechała na wycieczkę w Bieszczady. W ramach wyjazdu zwiedziliśmy Skansen w Sanoku, gdzie podziwialiśmy m.in.  kulturę polsko-ukraińskiego pogranicza we wschodniej części polskich Karpat. Później wspaniały “schoolbus” zawiózł nas na stację PKP w Uhercach Mineralnych, gdzie mogliśmy odbyć jedyną w swoim rodzaju przejażdżkę drezynami… napędzanymi siłami naszych nóg. W naszym programie znalazła się dodatkowo wizyta w Ogrodach Biblijnych w Myczkowcach, a przy okazji w mini – zoo. Nockę spędziliśmy we wspaniałym domku pana Wiesława oraz na jego polanie, gdzie rozbiliśmy namioty. Wprawdzie część z wycieczkowiczów przestraszyła się nieco opowieści o misiu i wilczkach grasujących nieopodal i spała w domku. Drugi dzień rozpoczęliśmy pysznym śniadaniem, nie zabrakło też sportowych atrakcji, a nawet obchodów urodzin dwóch Wiktorii. Piękna pogoda zachęciła nas do zwiedzenia zapory w Solinie. Nie zabrakło lodów w wyjątkowej lodziarni, spacerów po rynku w Ustrzykach Dolnych. Ponieważ nadal było nam mało – udaliśmy się jeszcze w drodze powrotnej do schronu w Stępinie. Cóż można dodać – wycieczka była po prostu ….niesamowita i wyjątkowa! 🙂